Horoscop imobiliar pentru 2008

Am gasit informatiile astea intamplator pe Internet, asa ca vi le pun la dispozitie: click aici. Sunt in limba engleza.

Eu personal ma incred prea putin in horoscoape, daramite daca sunt despre imobiliare, insa merita macar sa va ganditi o secunda la ceea ce o sa cititi.

Despre Marius

Tanar intreprinzator. Fost broker in domeniul imobiliar si fost consultant de business. Actualmente om cu teluri (adica vise cu deadline).
Acest articol a fost publicat în amuzante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Horoscop imobiliar pentru 2008

  1. horoscop zice:

    eu nu cred in horoscop deloc

  2. Cristina zice:

    sunt de acord cu tine 😀

  3. horoscopzodiac zice:

    e ceva partial adevarat 😛

  4. ghita zice:

    e treaba super cu zodiacu asta

  5. Sunt inclinat sa cred ca acest horoscope e doar un artificiu menit sa atraga vizitatori pe sit, drept dovada ca si dvs ati gasit aceasta idee destul de interesanta pentru a scrie despre ea. e mo modalitate de publicitate „virala”, care functioneaza.
    Destin fericit!

  6. Marius zice:

    Fiecare crede ce vrea si cum vrea. Eu l-am pus pe site pentru ca l-am gasit si exista persoane care cred in horoscoape. Deci am vrut sa am si asa ceva pe site. Ma doare in paispe oarecum de atragerea vizitatorilor in scopul publicitatii, pentru ca n-am cum sa fac publicitate pe platforma free a celor de la wordpress. Dar ma intereseaza ca vizitatorii sa fie loiali, ceea ce e altceva.

  7. okayo zice:

    Salut,
    am trecut sa te anunt de aparitia blogului Ansamblului rezidential Confort Park – Cum am plecat si cum am ajuns acasa. Numai bine!
    http://confortpark.blogspot.com

  8. Un horoscop este valabil functie de mai multe criterii: de cine il face (daca intr-adevar stie meserie sau doar se joaca) si daca acel cineva are toate datele necesare pentru a face un horoscop profesionist: data si ora nasterii, precum si localitatea in care s-a nascut cel caruia i se face acel horoscop. Daca nu , informatiile din acel horoscop sunt egale cu 0. Adica iti este mai bine fara acel horoscop

  9. Horoscop zice:

    Ca sa continui, nu trebuie sa crezi intr-un horoscop pentru ca acesta sa se adevereasca.Daca este facut de un profesionist in ale interpretarii horoscoapelor, ceea ce scrie acolo are mari sanse de a se indeplini, sub o forma sau alta, chiar daca tu nu nici macar nu ai citit acel horoscop.

  10. Pingback: Horoscop imobiliar pentru 2008

  11. Pingback: Comentariu la Horoscop imobiliar pentru 2008 de către Horoscop imobiliar pentru 2008

  12. Pingback: Comentariu la Horoscop imobiliar pentru 2008 de către Comentariu la Horoscop imobiliar pentru 2008 de către Horoscop imobiliar pentru 2008

Lasă un comentariu