Decizia de a cumpara un apartament vs. a fi chirias

Calculele si motivatiile din spatele cumpararii unui apartament sunt un subiect care ma mananca in degete sa il relatez inca de anul trecut. Se pare ca prietenu’ Dragos Manac e mai harnic, si a scris cate-n luna si in stele, totul. Va recomand articolul lui cu mare drag.

http://www.manac.ro/2008/05/19/cumperi-sau-stai-cu-chirie/

Eu personal am optat pentru a doua varianta, de cand mi-am pus problema pentru prima data.

Despre Marius

Tanar intreprinzator. Fost broker in domeniul imobiliar si fost consultant de business. Actualmente om cu teluri (adica vise cu deadline).
Acest articol a fost publicat în apartamente, asa da, asa nu, chiriasi, comision, cumparare, scump. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Decizia de a cumpara un apartament vs. a fi chirias

  1. Criza a venit. Daca ai ceva mani la buzunar, poti sa-ti iei apartament cu 2 camere in Timisoara cu numai 29000 euro

  2. Cred ca varianta de a cumpara in rate este cea mai buna.Acum poti sa gasesti proprietari dispusi sa inchirieze cu drept de cumparare

  3. Casa Nobel zice:

    Daca te incadrezi cu pretul locuintei in cadrul programului „Prima Casa” de ce sa nu alegi varianta in care platind rata egala cu chiria la sfarsitul celor 30 de ani mai ramai totusi cu un acoperis deasupra capului ?

  4. Eu am stat o perioada mai lunga in chierie, insa acest lucru s-a intamplat doar din cauza faptului nu aveam o stabilitate la locul de munca. In momentul in care ai un job mai serios si vrei sa-ti cumperi o casa, sfatul meu este sa nici nu mai stai pe ganduri, deoarece pretul chiriilor este foarte mare si nu merita sa daiin fiecare luna o suma de bani degeaba.

Lasă un comentariu