Agentul Imobiliar online

Ca sa intru direct in problema, am remarcat ca s-a lansat noul site al agentiei imobiliare Euroest. De fapt, am aflat lucrul asta inainte sa se intample oficial, fiindca agentia interactiva care ii serveste este preferata mea, dar la a carei servicii nu mai pot apela fiindca au semnat cu Euroest. Chestiuni de etica, desigur. Personal nu prea ii inghit pe cei de la Euroest, mi se par cu nasul pe sus, iar mie tare greu mi-au raspuns la mesaje, cand a fost cazul; asta nu inseamna ca e o regula generala. Paranteza inchisa.

Asadar, am zis sa arunc o privire asupra lucrarii pe care ne-o ofera. Iata parerea mea:

Din start imi place paleta coloristica, totul e alb, curat, pur, placut ochiului. Din start pot sa caut ce oferte exista, in functie de oras, dar si dupa alte doua criterii foarte fain definite si puse in practica. Mai jos de cautare, gasesc categoriile din imobiliare; in cazul Euroest, mi se pare doar evident ca incep cu terenurile. fiecare sectiune are cate doua best features – mai vizibile, dar si alte patru standard. In partea dreapta avem iarasi o navigare, vizibila fara scrolling. Mai pe scurt, ti se oferta posibilitatea sa gasesti in cateva secunde exact ceea ce doresti. Genial! Vreau si eu.

Noutatea absoluta este numitul „Agent Imobiliar”, care iti recomanda diverse proprietati in functie de raspunsul tau la cateva intrebari cheie legate de unde locuiesti, cu ce te ocupi si cat castigi lunar. Procesul dureaza mai putin de 1 minut, iar ofertele pe care mi le-a propus mie mi s-au parut bune si la obiect, plus ca veneau din categorii diferite: erau apartamente, terenuri, s.a.m.d. pe care le-as putea cumpara avand in vedere situatia mea financiara. Dar am intampinat si o problema. M-am gandit sa caut ce mi-ar oferi daca as fi din alt oras, ca de exemplu Satu Mare. Surprinzator, n-am gasit optiune de „resetare” a cautarii. Probabil daca ma intorc in homepage merge. Oare o fi avand ceva in Satu Mare? [vedeti, nu ma mai obosesc sa muncesc; nemernicii astia de clienti :P]

O surpriza placuta, de data asta, o constituie faptul ca partea de bannere flash nu apar in primul ecran cand se incarca pagina, ci in partea de jos, sau dreapta jos. Frumos, nederanjant, si totusi util. Iar pe aceeasi nota, mereu prezenta optiune de abonare la newsletter apare tot in aceasta zona.

Va invit sa cititi si blogul companiei, facut pe tematica generala a paginii. Desi numarul de postari este mic, informatiile mi se par de bun gust si utile. Nu va fi un blog faimos, in opinia mea, fiindca blogurile astea de companie greu pot sa aiba esenta aia care sa le aduca mii sau zeci de mii de cititori. Ramane totusi un blog fain, in care se posteaza tot felul de informatii utile sau clarificatoare – lucru pe care marea majoritate a concurentei il doar viseaza, sau poate nici atat.

Nu in ultimul rand, pagina se incheie in ultimul ecran cu o noua posibilitate de cautare imediata de informatii, fie despre companie, oferte, reteaua lor sau proiecte imobiliare pe care le promoveaza.

Per total navigarea mi se pare o experienta deosebit de placuta, ti se pune totul pe tava, iar cireasa de pe tort e cu siguranta agentul imobiliar online. Felicitari Euroest ca mi-ati „furat” agentia, si felicitari agentiei MB Dragan pentru confirmarea maretiei care ii caracterizeaza!

Despre Marius

Tanar intreprinzator. Fost broker in domeniul imobiliar si fost consultant de business. Actualmente om cu teluri (adica vise cu deadline).
Acest articol a fost publicat în agentii, asa da, banner, estetic, noutati. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Agentul Imobiliar online

  1. apartamentul zice:

    imi place articolul, e coerent echilibrat si realistic, cu atit mai mult cit ai mentionat in introducere „nasul pe sus” al celor de la euroest. cam asa vad eu un comentariu nepatimas pe un blog romanesc.

  2. Andrei zice:

    Foarte pertinente observatiile facute. Sunt nou in domeniul blog si site imobiliar si de aceea parerea ta cred ca ar conta – mai ales ca activez in Timisoara si nu cred ca suntem in concurenta. Asa ca te rog trimite-mi impresiile despre site-ul http://www.imondo.ro si despre blogul agentiei la http://www.imondo.ro/blog.

    Multumesc!

  3. Marius zice:

    Va multumesc.

    @Andrei: pe site-ul tau nu stiu la ce sa ma uit intai, mi se pare ca sunt multe chestii care imi atrag atentia. Cu perseverenta si daca as fi in cautarea a ceva anume iti dai seama ca ma descurc, insa site-ul mi se pare complicat pentru ochiul uman. Ai multe informatii, insa puse in pagina complicat. Pe blog imi place ca scrii in mod constant, informatii chiar utile. Dar cum ai facut cu titlul blogului, ca nici macar nu e lizibil, nu stiu 🙂

  4. Andrei zice:

    Nu am gasit un template care sa arate cat de cat bine si de aceea arata asa. Iar acum am probleme cu comentariile, de cand am introdus login-ul askimet nu lasa sa se posteze nimic: scriu singur si nu asta doresc. Multumesc de comentarii.

  5. Andrei zice:

    Am refacut site-ul. Ce zici acum?

  6. Website personal .Mise pare cea mai buna recomandare

  7. Interesant articol.Am si eu ceva de recomandat parerilor voastre.Sper ca nu e nici o problema.

  8. Anastasia zice:

    am vazut de curand un site interesat, chiar daca nu este agentie imobiliara, ca paranteza ei se ocupa de partea de marketing imobiliar pot sa zic ca-mi plac http://www.remio.ro – este site-ul lor, pentru cei curiosi.
    stuctura in care prezinta ei proprietatile este f completa si ingrijita, iar partea cu turul virtual este f bine realizata
    din punctul meu de vedere daca as activa in domeniu as apela la ei cu incredere
    voi ce parere aveti?

  9. Marilena zice:

    Incerc sa vand casa din Bucuresti (in conditii de bun simt 100000 euro in trei rate .3 ani ,40 +30+30 ) .Am dat-o si la agentii ,ma ocup si eu personal.Singurii clienti veniti (destui) sunt cei pe care i-am agatat eu ,pe net,prin anunturi sau care au venit singuri vazand sris pe zidul casei ca o vand .Ce fac agentii imobiliari ? de la cateva agentii m-au sunat au cerut detalii si atat .Cum sa faci reclama unui lucru pe care nu-l vezi,?Cum sa convingi pe cineva sa cumpere un lucrupe care nici tu nu l-ai vazut ? Cer bani si de la cumparator si de la vanzator (si nu putin )Ca fac ce???Vor Poze .Cine naiba isi cumpara o casa uitandu-se la poze????

  10. Marius zice:

    @Marilena Aveti dreptate apropo de starea de fapt prezentata. Ei vor sa o includa in oferta, sa se laude cu catalogul bogat de oferte. Doar doar o pica ceva de acolo.

    Problema e ca ei stiu ca acum e foarte putin probabil sa se vanda (adica munca in van – in gandirea lor), asa ca mai bine se lipsesc. Oamenii au bani, dar nu le dau drumul in investitii din astea pana nu sunt semnale in piata.

    Succes!

  11. Anastasia zice:

    Buna Marilena, iti inteleg frustrarea si sunt de acord ca aceasta industrie sta inca sub umbrela neprofesionismului. Neprofesionalism care va continua atat timp cat noi o permitem, pt ca nimeni nu incearca sa faca mai mult, daca noi nu cerem mai mult si ne complacem in situatia existenta.
    La cei de care v-am zis mai sus (www.remio.ro) lucrurile stu un pic altfel, el sunt niste oameni care ajuta sa prezinti o oferta si sa o faci cunoscuta, si nu putem spune ca turul virtual sunt niste poze (indiferent daca pentru un apartament de 2 camere am avea un numar total de 100 fotografii). Este altceva, eu m-am plimbat cu placere prin multe proprietati si pot spune ca mi-am facut o parere completa despre ce inseamna casa, despre cum este impartita, in ce parte sunt dispuse usile, geamurile etc… aspecte care consider ca sunt necesare in momentul in care-ti cumperi sau inchiriezi o proprietate. Cu atat mai mult cu cat acum sunt f multe oferte pe piata, noi cei care vindem, sau voi – eu din pacate nu am inca nimik de vanzare, cu atat mai mult o casa, trebuie sa ne prezentam oferta in detaliu, ca sa stie omul daca ajunge pana in capatul celalat de bucuresti sa o vada sau daca pierde timpul de pomana si cum a ajuns constata ca cele 5 cuvinte din anunt privind descrierea au fost corecte, dar nimik mai mult. Nu e nimik mai frustrant decat sa-ti faci o parere buna despre ceva ce cauti si in final sa nu constati decat contrariul.
    Sper sa reusesti in vanzarea apartamentului, multa bafta!

  12. Anastasia zice:

    @Marius, mare dreptate ai, multi doresc sa cumpere pe bani cat mai putini.. daca ar primi-o cadou ar fi perfect

  13. Uite, sunt din Satu Mare, chiar am dat din tine. In putine cazuri se aude de Satu Mare 🙂
    Imi place blog-ul tau si il voi citi cand voi avea timp, cat mai des.

  14. Nu ai mai scris nimic nou?
    Astept 🙂

  15. Agentia de anunturi zice:

    Foarte buna interventie in acest blog..daca esti agent imobiliar sau ai un apartament si nu stii cum sa-l vinzi,apeleaza la noi. Agentia de Anunturi Online, anunturi de mica si mare publicitate in ziare nationale, locale, internationale .

    http://www.agentiadeanunturi.ro

  16. Crintea Cezar zice:

    Feriti-va de agentul din Bucuresti care se prezenta sub 2 nume Adrian si Andrei,mai nou se recomanda a fi drept doamna Simona, este practic un intermediar care se da de la agentii fictive gen Acum Imobiliare, Music Imobiliare, Simona Invest sau Simona Imobiliare,Misto Imobiliare
    mai are anunturi si pe celelalte nr de telefon ale lui 0753677655 si 0753196423, mai nou si 0721225186 ; Ocoliti-l cu incredere, este cel mai mare sarlatan

  17. Pingback: Agentul Imobiliar online

  18. Pingback: Comentariu la Agentul Imobiliar online de către Agentul Imobiliar online

  19. Pingback: Comentariu la Agentul Imobiliar online de către Comentariu la Agentul Imobiliar online de către Agentul Imobiliar online

  20. Pingback: Comentariu la Agentul Imobiliar online de către Comentariu la Agentul Imobiliar online de către Comentariu la Agentul Imobiliar online de către Agentul Imobiliar online

  21. IONESCU zice:

    va rog sa stergeti nr 072122586 din mesajul postat de CRINTEA CEZAR .
    Ac nr nu poate fi asociat cu mizeriilie postate

  22. Traa la M_UUUU_IIEEEEE lu 0721225186 zice:

    Acest pseudokkt cu nr. 0721225186 face de ras comunitatea agentilor imobiliari, este un ra_hat de intermediar

  23. Traa la M_UUUU_IIEEEEE si lu IONESCU zice:

    Mori dra_cu de sfincter cu ochi

  24. Gavrilescu zice:

    interesant…imi pare rau de cei patiti ,dar sunt curios cum se numeste agentia sau cum ii putem da pe mana politiei? am auzit si eu de doua cazuri similare

  25. mueee IONESCU zice:

    agent andrei (alias adrian) mai nou 0751422710, a migrat la moghioros imobiliare, o inca agentie fantoma de email. Are toate adresele dar absolut toate adresele pe gmail. Inca mai are nr-ul de telefon 0721225186

Lasă un comentariu